هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

جت اسکی کیش

جت اسکی کیش جز بهترین تفریحات کیش است. تجربه سرعت و هیجان بر روی آب های خلیج فارس لذت بخش ترین لحظات را برای گردشگران تور کیش مهیا میکند. با وجود بهترین امکانات ارائه شده از نظر سیستم و قدرت موتور جت اسکی تجربه به یاد ماندنی را برای مسافران محترم تور کیش رغم میزند.

 

شرايط دريافت جت اسکی کیش برای گردشگران تور کیش 
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسکی داده نمیشود مگر با همراهی مربی كلوپ و يا همراه بالای 20 سال اجاره كننده
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيری ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد
4. پوشيدن جليقه نجات برای مسافران محترم تور کیش الزاميست
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود.
7. پر كردن فرم مربوطه و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.


 

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفينهای کیش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. این مجموعه دارای فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن کرده و لذت ببرند.در استخرهايى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نیز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشیده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

پرورش نخل در كيش سابقه ديرينه‌اي دارد، بیشتر مسافران و گردشگرانی كه در سده های دیرین از كيش دیدن كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره تاکید دارند. این نخلستان تنها نخلستان به جا مانده از دوره هاي قدیم است كه در غرب محله سفين قرار داشته و یکی از زیباترین نخلستان هاي كيش است. به ویژه چشم انداز زیبا و خیره کننده آن در هنگام غروب که از دیدن آن سیر نخواهید شد. این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش محسوب شده که توجه گردشگران را به خود جلب نموده است.سازمان منطقه آزاد كيش در دهه اخیر، در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت فوق العاده ای قائل شده است.نمونه هايي از اين گونه موارد نخلستان هاي طلوع و غروب است که نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

     

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش در پياده‌رو ضلع شرقي خيابان سنايي واقع شده که با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين بندی شده است. این مکان با نورپردازي مناسب و زیبایی که دارد،مکانی جهت آشنايي مسافران تور کیش با هنرمندان اين مرز و بوم بوده است. فضاي بسیار زيبايی که این مکان دارد،به علاقه‌مندان این امکان را می دهد که با اساتيد عکس یادگاری بگیرند.در واقع گذر هنرمندان کیش به منظور معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر،طراحی شده است.گذر هنرمندان کیش توسط سازمان منطقه آزاد کیش و با تقلید از بوستان دانشوران در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و کم کم بر تعداد تندیس های آن اضافه گردیده است.

نام تعدادی از هنرمنداني كه تنديس آنها در گذر هنرمندان کیش نصب شده، عبارتند از:
ابوالحسن صبا، موسيقيدان و سازنده ساز-غلامحسين بنان، موسيقيدان و خواننده آواز-شريف لطفي، پيرنيا، معمار-قنبري مهر، هنرمند هنرهاي دستي-غلامحسين اميرخاني، خوشنويس -عزت الله انتظامي موسيقيدان-علي محمد حيدريان، نقاش-حسين بهزاد، نقاش مينياتو-مرتضي مميز، طراح گرافيك-غلامحسين سپنتا، سينماگر-كريم ، بازيگر-عيسي بهادري، طراح قالي-هادي ميرميران، معمار-محمد تقي جعفري، علامه -پروين اعتصامي، شاعر-مرتضی آوینی، فیلمساز دفاع مقدس-جلال آل احمد، نویسنده و مترجم -فرشچیان، نقاش-شهریار، شاعر-امیرکبیر، صدر اعظم و....

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربي جزيره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در اين آبادي تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند که داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخيز و سرسبز بوده و بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، اين منطقه همچنین به نام افسانه ي ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زيباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: